esmaspäev, 24. oktoober 2011

Barett ja Jaan Umb

Vanu Eesti Naisi lehitsedes jäi juba tükk aega tagasi silma üks barett, olin selle tegemise õpetuse endale kõrvale pannud. Kuna kaubandusvõrgust polnud ma endale meeldivat peavarju leidnud, siis mõtlesin proovida. Laupäeval võtsin asja ette ja õhtuks oli barett olemas.

Heegelnõel number 4,5 ja lõngaks Lana Gatto Misina. Selline siis saigi mu elu esimene barett.
Järgmine tuleb igatahes ka, aga teen natukene väiksema. Lille õpetuse leidsin raamatust 200 lille kudumiseks ja heegeldamiseks.

Pühapäeva õhtul käisime I-ga teatris. Teisipäeva tööl pakuti võimalust saada odavalt pileteid, midagi mõtlemata palusin endale kaks. Pärast etenduse kohta lugedes ei olnud ma enam nii kindel, et tahan seda tükki näha. Esimene 15 minutit etendust oli üks tohuvapohu, tekst oli vaikne, millestki ei saanud aru jne. See järel asi muutus - super näitlejatööd, lahe oli kuulata Kihnu murrakut Draamateatri näitlejate suust. Ja kui hästi nad oskasid purjus meremehi mängida, eriti Teplenkov, kes oli lätlasest laevakapten. Sünge sisuga lugu, aga mulle meeldis. Tasub vaadata see Jaan Umbi lugu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar