kolmapäev, 20. märts 2013

Minu esimesed katsetused pärlite maailmas

Märtsi alguses oli mul olemas ainult tahtmine proovida midagi pärlitega seonduvat. Kodus kappe sättides sattus ette 2007 aasta Pere ja Kodu ajakirja kaks väljarebitud lehekülge. Ilmselt olin need millalgi ajakirjast välja tõmmanud mõttega seal olevat proovida. Hea ajastus lehtede leidmisel viis mind poodi seemnehelmeid ja vasktraati hankima. Õhtu otsa pusimist ja esimene liblikas sai valmis. Teisel õhtul valmis teine. Seejärel tekkis juba hasart proovida midagi kolmemõõtmelist. Pidin ma seda üldse soovima....kui palju vahvaid pärlitest asju tuli otsinguga välja. Valisin proovimiseks välja roosi, mille kroonlehed on juba roosiõieks vormunud, plaanis veel proovida sellele paar lehekest ka külge panna ja siis rinnaehteks muuta.

Mis aga liblikatest edasi saab? Arvatavasti leiavad nad tee mõnele riietusesemele või kaunistavad edasi kevadeootuses tuba.


1 kommentaar:

  1. Mul on kohe eriti hea meel nende tegijate üle, kes ei kohku väljakutsest ja teevad midagi uut - sul on väga ilusti väljatulnud liblikad, vahva!

    Verpin

    VastaKustuta